The 2-Minute Rule for بلیط هواپیما

Wiki Article

در خصوص پروازهای داخلی نیز، برخی از ایرلاین‌ها این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده‌اند.

علاوه بر پروازهای داخلی، بعضی از این ایرلاین‌ها، به سمت مقاصد خارجی هم پرواز دارند.

ولی واقعا چارتر چیست؟ چارتر در لغت به معنای دربست است. وقتی تاکسی دربست کرایه می کنید، به راننده تاکسی به ازای تعداد نفرات پول نمی دهید.

می‌خواهید به کدام مقصد سفر کنید؟ نیاز به پرواز بین دو شهر خارجی دارید؟ دوست دارید با ایرلاین مورد علاقه‌تان سفر کنید یا با کمک تقویم مناسبتی بلیط هواپیما ارزان می‌خواهید؟ تنوع بالای پروازهای موجود در فلایتیو به تمام نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

برای مسافری که چمدانش را بسته و آماده سفر هوایی است، هیچ‌چیز مهم‌تر از کیفیت و امنیت هواپیما نیست.

فقط کافیست در سایت راهیتو مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان را جستجو کنید. چند ثانیه بعد صدها انتخاب پیش روی شماست.

حتما شما هم بارها با اس ام اس پیشنهادهای لحظه آخری مواجه شده‌اید. پیشنهادهایی که وعده سفر و پروازی ارزان‌تر از همیشه‌ را می‌دهند و وسوسه سفر را به جان آدم می‌اندازند. دلیل این ارزانی نیز استفاده از پرواز چارتری است.

همچنین می‌توانید بلیط هواپیمایی آنادولوجت را که زیرمجموعه ترکیش ایرلاینز بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد، را برای رزرو بلیط انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن ایران چارتر: استفاده از اپلیکیشن ایران چارتر همواره دارای مراحل آسان تری نسبت به خرید از وب سایت است‌.

و هر تاریخی که بلیط هواپیما با انتظارات شما موجود بود، فرایند خرید بلیط هواپیما را ادامه دهید.

با استفاده از این روش، علاوه‌براین که زمان خود را صرف جستجو در سایت‌های مختلف نمی‌کنید، هرگونه تغییر قیمت بلیط به مقصد موردنظرتان، از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌شود.

بلیط هواپیما ارزان قیمت در انواع: بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی در فلایتیو قابل خریداری است. جهت رزرو پرواز‌های ارزان به مقصد مورد نظر، باید در نظر داشته باشید که بلیط‌های چارتری و لحظه آخری، نرخ پایین تری از نظر هزینه دارند.

می‌توانید از طریق پنل کاربری خود درخواست پشتیبانی دهید و تیکت ثبت کرده یا از طریق واتساپ اقدام کنید و یا با شماره irancharter ۰۲۱۴۱۵۰۱ در تماس باشید.

شماره صندلی کارت پرواز نشان می‌دهد که در کدام صندلی هواپیما قرار خواهید گرفت. نام و نام خانوادگی که در کارت درج شده نیز باید با آنچه که در پاسپورت شما نوشته شده مطابقت داشته باشد، چرا که از آن برای تشخیص هویت استفاده می‌شود.

Report this wiki page